WEKO3
アイテム
主体的、対話的な学びを目指した「生徒指導論」の実践 : 生徒指導事例と教育法規を関連させた学修を通して
https://doi.org/10.15005/00000284
https://doi.org/10.15005/00000284761eac90-8576-43e0-83bb-d71649bd41e2
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-03-12 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 主体的、対話的な学びを目指した「生徒指導論」の実践 : 生徒指導事例と教育法規を関連させた学修を通して | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | A Practice on “Student Advisement Theory” aiming at Active and Communicative Learning: through study of the relationship between student guidance cases and related laws and regulations | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
松本, 隆一
× 松本, 隆一
|
|||||||
著者別名 | ||||||||
姓名 | Matsumoto, Ryuichi | |||||||
書誌情報 |
紀要visio : research reports Visio 巻 47, p. 43-56, 発行日 2018-02-15 |
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 九州ルーテル学院大学 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 13432133 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA1115309 |